[OSM-talk] OMStracker

Rik van der Helm rik at the-quickest.com
Thu Oct 18 00:35:51 BST 2007

Hallo,

Ik ben net even met osmtracker op mijn pda-tje (siemens/fujitsu loox720)
aan het spelen. Het is me gelukt het geinstalleerd te krijgen. Er wordt
wat gezeurd over een com-poort, maar als ik die op com5 zet, is het
gezeur over en begint er een blauw lampje te knipperen. Volgens de
aanwijzingen in de wiki heb ik 8292een datapad aangegeven en een in de
tiles-tab een serverpad aangevinkt. Daarna heb ik de Map-tab op
'download tile' gedrukt en de nummers van een tile ingetikt. Vervolgens
verschijnt er links boven een leeg blokje. Ook de waypoints schermpjes
zijn erg leeg.

Kan iemand mij op weg helpen. Ik heb (nog) geen gps aangesloten, maar de
pda is wel gesyncd met mijn xp-desktop.

Alvast bedankt, Rik