[Talk-ba] Zdravo, i malo o meni

damirex damirex at seznam.cz
Thu Jun 1 15:39:39 UTC 2017

Mikhaile, ti si jedan rijetko dosadan i naporan lik, prije svega ko si ti da
pričaš bilo šta i otkuda tebi ideja da si ti sposoban da provodiš neke mjere
i insistiraš na nekim stvarima, i ko je umro i tebe postavio za šefa raje ..
. Ko si bolan ti ???

Šta tebe boli dupe kako neko mapira i na kojem jeziku piše, šta si se ufurao
da si ti neki internacionalac pa provodiš ovdje dejtonski mirovni sporazum .
.. Vidjeli smo kako to funkcioniše...

Meni si se javio plačući jer su te neki maperi napicili i rekli ti bukvalno
odjebi ...

Uzeo si moje izmapirane djelove grada i ti nešto kao ispravljaš, uzeo si i
iscrtao objekat linijom, pa ti čovječe nemaš pojma ...

Vidio sam tvoje radove i ispravke stvari, pa to je čisto gubljenje vremena
kojeg očigledno imaš na pretek, baš mi je drago za tebe ali ja nisam tako
dokon niti imam vremena za tvoje gluposti ...

Ukoliko još budeš ispravljao pogrešno moje djelove mapa slobodno očekuj
prijavu, a što se tiče foruma koji ti kao organizuješ i vodiš mislim da niko
ne želi da radi sa takvim amaterom koji insistira na glupostima... I da ako
nemaš 15 onda sigurno imaš 16 godina ...

Totalno si fulio poantu OSMa i ja bih te fino upozorio da mi se više ne
javljaš jer stvarno nemam vremena za tvoje gluposti i insistiranja ...

---------- Původní e-mail ----------