[Talk-ba] (no subject)

Ime Prezime misogt at gmail.com
Fri Apr 12 21:06:50 UTC 2019

Postovani hvala na.odgovoru....ja sam inace.zaposlen u opstini Mrkonjic
Grad na poslovima adresnog registra i posjedujem zvanicnu evidenciju ulica
i kucnih brojeva za podrucje nase opStine....
Voljan sam da.sredim stanje u ovim mapama...do.sad.sam. uspjesno unio
veliki broj izmjena.u HERE MAPS KREATORU a rado bi uredio ovo podrucje u
openstreet u...takodje vam mogu dostaviti i zvanicne.dokumente o adresama
sa.podrucja.opstine. Kao sto ste primjetili.pokusao sam srediti Prijedorsku
ulicu u.Banjaluci.i Beogradsku u MG. to je.moj komsiluk zato sam i
uporan.da.ovo.odradim kako treba...ocekujem. uspjesnu
saradnju...dosadjivacu vam oko svega... 😀...veliki.pozdrav