[OSM-talk-be] Tijdeljike features

Luc Van den Troost luc.antw at gmail.com
Wed Aug 18 14:49:19 UTC 2010

Ik vrees dat OSM niet de geschikte plaats is om gelegenheidstoestanden te
mappen zoals een festivalterrein, toch niet als dat allemaal 'tijdelijke'
wegen, kampeerplaatsen, etc.. zijn.  Als de wegen permanent zijn, maar
slechts uitzonderlijk toegankelijk, kunnen die eventueel gemapt worden als
'private' of access = restricted/no

Een gelijkaardige discussie is er al eens geweest rond wegomleggingen en
tijdelijke verkeerssituaties in verband daarmee.

Toen was de conclusie dat die in OSM konden worden aangepast als
1. die lang genoeg duurden (minimaal meerdere maanden)
2. degene die de aanpassingen maakte ook zelf in de gaten kon houden wanneer
er terug moest gewijzigd worden naar de normale toestand.

Luc / Speedy