[OSM-talk-be] Tijdeljike features

Ben Laenen benlaenen at gmail.com
Wed Aug 18 17:43:26 UTC 2010

Paul Cardinaels wrote:
>   Hoi allemaal,
>
> marcel_travel heeft het camping-terrein van de Antiliaanse feesten in
> Hoogstraten gemapped:
> http://www.openstreetmap.org/?lat=51.43538&lon=4.8023&zoom=15&layers=M
>
> Nu is de vraag: Dit terrein is maar 1 weekend per jaar aanwezig in deze
> vorm, kunnen we dit ergens aangeven?
>
> Groetjes,
> Paul (Pensacola) Cardinaels

Er is zoiets gelijkaardigs met Burning Man in de VS. Dat is ook telkens iets
van een week per jaar, en om het nog leuker te maken, elk jaar op een iets
andere plek. Het heeft mappers er ook niet van weerhouden om het te mappen, en
dan krijg je dit http://osm.org/go/Tctf1ucb-

Persoonlijk heb ik er niks tegen dat mensen dit mappen, maar zodra het voorbij
is moet het dan ook weer uit OSM (of toch anders getagd misschien als je echt
per se iets wil bijhouden). Zeker iets als deze festivals, waar het terrein
meestal ook elk jaar anders ingedeeld is.

Ben