[OSM-talk-be] Fietspaden

Kenny Knecht kenny.knecht at gmail.com
Tue Mar 23 15:32:18 GMT 2010

deze lijkt me redelijk duidelijk en compleet
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Bicycle
Wat veel mensen schijnen te vergeten is dat als een highway=cycleway wel
degelijk dezelfde naam moet hebben als de autoweg er naast. Meeste hebben nu
helemaal geen naam. Eigenlijk komen zeer veel tags overeen,  vandaar dat ik
eigenlijk een beetje twijfel aan het nut om daar aparte highways van te
maken. Een duidelijk tag op dezelfde weg zou ik persoonlijk geprefereerd
hebben maar het zij nu zo.

Kenny

Op 23 maart 2010 15:38 schreef Marc Coevoet <sintsixtus at gmail.com> het
volgende: