[OSM-talk-be] Snelheidslimieten

Thijs Walcarius thijs.walcarius at intec.ugent.be
Mon Feb 13 08:23:17 UTC 2012

Met onze onderzoekgroep willen we de OSM-data gebruiken om
routeplannings-algoritmes mee te testen. Om de resultaten bruikbaar te
maken is het belangrijk dat de snelheid van elke weg juist is ingesteld.

Als ik kijk in de documentatie op
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_tags_for_routing/Maxspeed#Belgium, dan
wordt een onderscheid gemaakt tussen wegen die in de bebouwde kom
vallen, en degene die daarbuiten vallen. Het is mij echter onduidelijk
of en hoe ik dit kan afleiden uit de OSM-data. Zo vind ik geen tag of
relation terug die dit aanduidt. Zie ik iets over het hoofd?

Mvg,

Thijs

--
Thijs Walcarius