[OSM-talk-be] Vandalisme?

Georges De Gruyter zors1843 at gmail.com
Wed Jan 18 20:26:48 UTC 2012

Heb hem al een paar dagen geleden een mailtje gestuurd.  Heeft ondertussen
één weg verwijderd.
Begrijpt niet goed het concept van OSM, en is ook direct in JOSM begonnen
zonder de beginselen van het mappen te kennen.

Georges

Op 18 januari 2012 19:32 schreef Jan-willem De Bleser
<jw at thescrapyard.org>het volgende: