[OSM-talk-be] Vandalisme?

Gerard Vanderveken Ghia at ghia.eu
Thu Jan 19 02:07:35 UTC 2012

Op luchtfoto's zijn er wel tracks te zien in de omgeving van die vijver
- slotgracht(?)
Dus ik denk dat die weg wel degelijk bestaat.

Vandalisme zou ik het echt wel niet willen noemen.
Hij lijkt wel met de beste intenties bezig te zijn.
http://www.openstreetmap.org/user/GuyVV/edits

Probleem is wel de nauwkeurigheid waarmee de weg GPS-gelogd en/of gemapt
werd.
Ook de aansluiting met bestaande wegen  of ongewenste intersekties met
andere elementen moet beter.
Kwestie dat iemand hem wat op weg zet door tips en uitleg voor
verbeteringen te geven en in het begin zijn bijdragen wat te screenen.

mvg
Gerard.