[OSM-talk-be] GRB open data

Sander Deryckere sanderd17 at gmail.com
Fri Dec 4 13:24:57 UTC 2015

Hier kunnen alle verschillende datatypes van het GRB bekeken worden, en kan
je ook kijken welke OSM tags er mee kunnen overeenkomen:
https://www.agiv.be/producten/grb/objectcatalogus/entiteiten

Voor een waterloop lijkt 3m breedte de grens te zijn, alles smaller dan 3m
is een gracht, en heeft dus enkel een middellijn.

Mvg,
Sander