[OSM-talk-be] Fietsknooppunten West-Vlaanderen Cyclisme Flandre occidentale

Guy Vanvuchelen guy.vanvuchelen at gmail.com
Tue Dec 15 17:34:46 UTC 2015

Ik vrees dat we geen toestemming zullen krijgen. Er worden immers kaarten verkocht en die zullen waarschijnlijk wel wat opbrengen. Indien we de toestemming wel zouden krijgen dat hoop ik dat we ook de wandelknooppunten mogen gebruiken want ik stel vast dat daar nog heel wat hiaten zijn en dat het heel wat werk en tijd vraagt om die allemaal te verkennen.

GuyVV

Jawadde Jo..
 >dan zit er voor ons niet anders op dan op de fiets te springen en het  >hele netwerk nog eens af te fietsen.

Om die reden zouden we zo snel mogelijk uitsluitsel moeten krijgen, zodat we niemand (wielertoeristen, Okra, individueel ... onnodig bijstand vragen die dan te horen te krijgen dat alles nadien toch met een import ingevoerd werd....