[OSM-talk-be] Fietsknooppunten West-Vlaanderen Cyclisme Flandre occidentale

Jo winfixit at gmail.com
Tue Dec 15 17:47:16 UTC 2015

Ik ben er ook vrij zeker van dat die beperking de eerste paar jaar nog niet
zal worden opgeheven. Het is dus zeker geen verloren moeite om fiets- en
wandelverenigingen aan te spreken met dat soort vraag. Daar komt nog bij
dat we zo wellicht nog wat 'zieltjes', ik bedoel mappers, bij winnen voor
de goede zaak. :-)

Jo

Op 15 december 2015 18:34 schreef Guy Vanvuchelen <guy.vanvuchelen at gmail.com