[OSM-talk-be] publieke telefooncellen / public telephones

Pieter Colpaert pieter.colpaert at okfn.org
Fri Jul 31 06:29:34 UTC 2015

Merk op dat vanaf nu ook Proximus onder wet openbaarheid van bestuur
valt. Je mag een WoB mail sturen naar Proximus met de vraag om een lijst
te geven van alle telefoonkotjes die volgens hun data nog bestaan en
misschien een planning naar de toekomst hoe snel die zullen verdwijnen.

Not sure of die data betrouwbaarder zal zijn, maar worth doing?

Mvg,

Pieter

+32 486 74 71 22

Board of directors