[Talk-br] OSRM

Quinta Dezembro 19 23:09:48 UTC 2013

2013/12/19 Edil Queiroz de Araujo <edileqa em gmail.com>:
> Gostei muito desse OSRM, não o conhecia. O que me chamou a atenção foi a
> camada mapbox satelite, que aparece com uma boa resolução, o que não ocorre
> ao usar o ID para editar o mapa.

O OSRM é o que eu sempre utilizo online.
Tem o http://graphhopper.com/maps/ que também é tão bom quanto.

Quanto às imagens do MapBox, tem que tomar cuidado se for utilizá-las
para traçar:

=====
You may only trace MapBox Satellite imagery at zoom levels up to and
including zoom 12. You may not produce derivative works from MapBox
Satellite tiles at zooms higher than 12, as is outlined in our Terms
of Service (http://www.mapbox.com/tos/):

MapBox grants You a license to use zoom levels 0-12 of the MapBox
"Satellite" layer to produce derivative datasets for commercial and
non-commercial purposes. Satellite imagery at zoom levels 13 and
higher is provided by DigitalGlobe. Producing derivative datasets from
DigitalGlobe imagery is strictly prohibited.
=====