[Talk-cat] dubtes dades cadastre

Hector cerviarenc at gmail.com
Wed May 29 09:06:55 UTC 2013

Hola a tots.
El meu primer missatge
Estic remenant un fitxer de dades del cadastre  que m'ha enviat Ander
Pijoan pertanyent a la població de la Vajol i tinc una pregunta:

Al fitxer hi ha una sèrie de parcel·les que s'han descarregat com a
landuse: greenfield. Suposo que aquestes parcel·les ben be podrien ser
etiquetades com a landuse=residential, tot i que ara mateix building=no.
També hi han moltes parcel·les etiquetades com a greenfield que en realitat
son bosc. Seria més lògic que fossin forest?
Que us sembla?
Salut.

Héctor