[Talk-cat] divisió per barris

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Dec 22 16:10:36 UTC 2014

Hola,

fa molt temps vaig començar i mai acabar els barris de terrassa, aquí
tens un dels què vaig fer:

http://www.openstreetmap.org/relation/1121370

Depenent de quina és la frontera del barri en lloc d'un polígon jo faria
una relació. Ja veuràs que en aquesta relació, hi ha un tros compartit
amb un altre barri.

Salut!

--
        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA