[Talk-cat] divisió per barris

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Mon Dec 22 16:22:52 UTC 2014

Si, l'etiqueta place és la que has d'utilitzar. En aquest cas seria
neighborhood. També hi ha el valor hamlet que es pot utilitzar per a nuclis
residencials o zones a destacar, tot i que està pensat per a zones més
aïllades. Pots afegir moltes de les etiquetes que pots trobar a un
municipi, com població. En el cas dels hamlet, seria més un node encabit
dins del polígon del barri.
En el cas de Barcelona trobariem els quarter (districte), després els
neighborhood (barri).

El dia 22 desembre de 2014, 16:53, <fermi_t a gmx.net> ha escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>