[Talk-cat] Acadèmia d'anglès

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Tue Mar 4 13:33:43 UTC 2014

Hola,

els alemanys ho tenen clar [1] (buscar Schule) fan servir
amenity=academy i diuen que és un estàndard de facto.

Però com diu en yo paseopor no estaria de més preguntar-ho i proposar
alguna cosa a [tagging]

Salut!

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/DE:How_to_map_a#S

On 04/03/14 11:57, yo paseopor wrote:
> Wenes i bon carnaval!
> Pel que he vist, OSM no fila tan prim encara.Jo ho faria com a amenity,
> ja que a més d'edifici és una categoria diferent que la resta d'edificis
> i per tant els mapes d'OSM la marcaran diferent (que al cap i a la fi és
> el que busquem quan etiquetem alguna cosa específica).
> No seria mala idea plantejar la proposició d'incloure aquest tag? (
> amenity=languages_school ) d'aquest estil.Qui inicia el procés?
>
> yopaseopor
>

> On Tue, Mar 4, 2014 at 11:32 AM, Simó Albert i Beltran <sim6 a probeta.net
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA