[Talk-cat] Publicitat als nodes

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Fri Mar 14 11:48:13 UTC 2014

Bon dia!
Opinions personals:
1-Tot el que sigui ajustar-se a la realitat...bé per OSM.
2-Ha de ser un model que s'ajusti a totes les botigues de tot tipus, així
que igual que rutegem totes les línies d'autobús siguin de l'operador que
siguin, podem acceptar que es col·loquin totes les botigues de mobles, així
que hem de fer servir un estàndard més enllà del nom de la botiga.La clau
"operator" seria acceptable? (shop=furniture;operator=VNG Mobles) - de
totes formes la prioritat d'institucions públiques hauria de quedar molt
clara-.
3-No s'hi ha de permetre cap personalisme ni avantatge per cap negoci
enfront d'un altre, a no ser que OSM es torni de pago o comercial.Dubto que
OSM hagi de perdre la seva neutralitat.Per tant un eslògan, una cosa que no
durarà per sempre, que requerirà canvis, etc, no hauria de ser permesa.
4-Jo em posaria en contacte no només amb l'usuari sinó amb la botiga en
concret.A una li explicaria com es fan les coses (quines claus pot fer
servir, etc.) , als altres els informaria de que hi ha algú que està
prenent una política de comunicació pública potser massa agressiva :P
5-A primer cop d'ull de Google i de wiki no he vist res similar a OSM
(aquestes coses només passen aquí? així ens va)
6-Crec que prendre això com un acord ens aniria bé de cara a un futur (i no
sé si també estaria bé obrir tot el "procés constituent" dins OSM, qui
s'atreveix?)

Salut , mapes i botigues de mobles ;)
yopaseopor