[Talk-cat] name:ca a qualsevol lloc?

César Martínez Izquierdo cesar.izq at gmail.com
Wed Jun 10 10:59:10 UTC 2015

Jo crec que és correcte afegir-ho a tot arreu, sempre que l'entitat
tingui un nom específicament català (e.g. Ucraïna, Londres, etc). A on
no hi hagi el nom específic català, crec que no s'ha de posar, i els
usuaris de les dades (nominàtim, serveis de rendering, etc) ja
decidiran si pel seu cas d'ús prefereixen agafar el name o el name:es
quan no hi hagi name:ca.

César

> És correcte afegir name:ca fora de l'àmbit dels països catalans?
>
> Aquest cap de setmana vaig anar a fer un pic a Navarra i el nom del pic està
> en euskera, i afegeix les traduccions :es i :fr ja que el pic està just a la
> frontera dels dos estat. Veieu correcte afegir-hi el name:ca també?
>
> Moltes gràcies pels vostres comentaris!
>
> Fermí
>

> Enviat des de Samsung Mobile

   César Martínez Izquierdo
   GIS developer
   Blog: http://geotechnotes.wordpress.com/
   ETC-SIA: http://sia.eionet.europa.eu/
   Universitat Autònoma de Barcelona (SPAIN)