[Talk-cat] Majúscules i minúscules

Fermi Tanya fermi_t at gmx.net
Sun Jun 28 14:38:42 UTC 2015

Entre el mail de'n Jaume amb els extractes normatius, i el de'n Joan
Montané amb les explicacions, per mi queda clar que s'ha d'utilitzar
minúscula, i deixar al renderitzador o al servei que correspongui triar
si la primera ha d'anar en majúscules o mínuscules. Ho deixa ben clar on
la normativa catalana diu "...s’escriuen amb minúscula inicial (llevat
que vagin en posició inicial o després de punt)", que seria el mateix
cas de les plaques o alguns cartells.

Com proposa en Joan, jo també sóc partidari de buscar un consens i
penajar-ho a la wiki per tenir una referència clara de com s'ha
d'utilitzar i no entrar en guerres d'anar canviant noms a tort i a dret
que desvien els esforços de la feina d'entrar la informació.

Fermí

El 27/06/15 a les 22:40, Joan Montané ha escrit: