[Talk-cat] Dubtes sobre revisió carrers i representació d'edificacions urbanes

Esther Mingot estheribus at hotmail.com
Sat Mar 26 15:58:23 UTC 2016

Hola!

gràcies per la benviguda i les vostres indicacions. El llistat de poblacions que havia consultat era a una altre pàgina: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Revisi%C3%B3_Carrers_Catalunya.
El municipi que estic revisant és Vilamalla, em falta afegir uns passatges que no estaban dibuixats i nombrar-los. Em miraré la resta de municipis de la zona per afegir els noms que faltin, si no recordo malament a Santa Llogaia faltaven molts noms també. En municipis que no conegui tant bé, lo seu seria anar a l'ajuntament i demanar si tenen el carrerer actualitzat? Cal demanar algun permís per fer-lo servir i citar la font? Ho dic perquè sovint molts carrers no tenen la placa del nom posada.

Vaig esborrar unes barreres de formigó provisionals que es van retirar fa prop de 5 anys i he vist que en alguns nivells de zoom encara es veuen, a què pot ser degut?

I parlant de barreres, volia afegir els pacificadors a les vies, són tipus esquena d'ase i vaig veure l'etiqueta que els correspon però no tinc clar si fer-los com a elements puntuals o lineals, ja que ocupen tot l'ample de la via, què recomanarieu? En tot cas, prioritzaré les connexions de vies i etiquetar les que són d'un únic sentit, de moment em vull centrar en la xarxa viària.

Quan pugui miraré lo del grup a Telegram, ara per ara estic bucejant en els historials de les llistes.

Per cert, què fàcil era amb el SimCity i el Transport Tycoon...

Salutacions!