[Talk-cat] Actualització del render

josep constantí jconstanti at yahoo.es
Sat Mar 26 16:13:15 UTC 2016

Hola,
No s'ha de fer gaire cas del render quan a la rapidesa que reflecteix
en mode consulta els canvis fets en mode edició: en general quan major
és l'escala més triga en actualitzar-se.
Si es fan petits canvis (a una escala petita) i es refresca sovint el
navegador, normalment en pocs segons ja es veuen (ni que siguin
parcialment.  Grans canvis (grans escales) poden trigar dies (!!!) ...
El trafic calming cadascú tindrà la seva opinió: jo els poso com un
node de la via, igual que els passos de vianants..
El ds 26 de 03 de 2016 a les 16:58 +0100, en/na Esther Mingot va
escriure: