[Talk-cat] DUBTE PUNTS/POLÍGONS

Adriana Gelada adriana.gelada at gmail.com
Sun Mar 5 23:34:21 UTC 2017

Bona nit!

Em dic Adriana i actualment estic realitzant un màster sobre SIG. Un dels
exercicis que ens demanen és mapejar amb OSM una zona a escollir. Tinc
alguns dubtes, pel què he entès és millor que us els faci arribar en
correus diferents i és el que faré.

D'entrada m'agradaria saber en que us baseu per cartografia mitjançant un
punt o un polígon. Per exemple, en el cas d'un bosc, he vist que en molts
casos es tracten com a punts, llavors s'etiqueten un munt d'arbres un al
costat de l'altre, quan jo el que faria seria tractar-ho com un polígon,
més que res perquè crec que no té sentit colocar tants d'arbres junts ja
que visualment queda molt atapeit.

Ja em direu!
Moltes gràcies,
Adriana.