[Talk-cat] DUBTE PUNTS/POLÍGONS

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Mon Mar 6 11:59:57 UTC 2017

Bon dia!

Doncs en resposta a la teva pregunta: sentit comú.

M'explico. Pots localitzar cada arbre d'un bosc, ningú t'ho impedeix, però
a més de ser un curro increïble no és gaire informatiu per la gran majoria
de persones que consultin aquesta zona del mapa. Però si et dediques a la
botànica i vols saber de quina espècie és cada arbre, doncs si que podria
interessar-te.

Segons indica la wiki (wiki.openstreetmap.org) es fa servir l'etiqueta
d'arbre per un arbre solitari o un arbre d'interès. Podries tenir un
polígon indicant un bosc i un punt concret senyalizant un arbre particular
dins d'aquest bosc. O un arbre solitari o representatiu que pugui servir de
referència a uns excursionistes

També has de tenir en compte la durabilitat de l'arbre. Si és dins d'una
explotació forestal, no té gaire sentit localitzar cada arbre. Si és dins
d'una zona urbana, on els arbres estan catalogats, doncs si que pots
localitzar-los individualment.

Si com dius, t'has trobat un bosc on algú ha localitzat els arbres
individualment, passa la posició i fem una ullada. Normalment sempre hi ha
una raó, o ho pots comentar amb la persona que ho va fer.

Recomanació: si tens qualsevol dubte i/o vols fer una gran modificació o
esborrar coses, és una bona pràctica parlar-ho abans amb algú, com per
exemple la nostra comunitat, que per això estem.

Salutacions,

Jose Luis

PD: et recomano visitar la wiki, allà trobaràs més informació sobre com fer
les coses.
PD2: a la wiki tenim les recomanacions de la comunitat a
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan