[Talk-cz] UHUL WFS import

enemy na mail.muni.cz enemy na mail.muni.cz
Pondělí Prosinec 3 13:26:30 UTC 2007

Ahoj,
prave jsem si nahral a vypada to moc pekne:
http://kubajz.kbx.cz/junk/uhul/output/x603388_x1159320_x593388_x1149320.xml.gz

coz pokryva asi 1/6 mesta Brna.
Tento jeden XML ma 7MB, takze po jeho natazeni uz nejde s JOSM rozumne pracovat, na hloupych 10km ctverecnich.
Pocitac je to Pent Dual 2,8GHZ/2GB ram + JAVA 1.6win.

Ted je opet otazka jak dal:

* zlepsi se JOSM tak aby slo pracovat i s tak velkymi datasety?
* generalizujeme data tak, aby slo dale pracovat a tento vystup nechame na jindy/na jine pouziti mimo hlavni vrstvu JOSM?
* vytvorime tematicke vrstvy v JOSM, tak abych treba si nestahoval/vypnul zobr. lesu, ci zjednodusil vykreslovani se zoomem?
* zjednodussime klasifikaci lesa (jak jsem o tom puvodne mluvil) na napr: buk dub, nebo jen listnaty/jehlicnaty?
* cokoliv jineho?

PS: ctverec opet/jeste obsahuje nulove body v JTSK

ha

hanoj