[Talk-cz] UHUL WFS import

BH singularita na gmail.com
Středa Prosinec 5 02:02:15 UTC 2007

No
On 12/3/07, Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:
> Ahoj!

v zmapovane zastavbe to kvuli mnozstvi detailu asi tak dobre nepujde.
Ono kilometr ctverecni v zastavbe muze mit stejne mnozstvi detailu
jako 1000 km ctverecnich nekde v polich. Holt se bude muset pouzit
mensi okno (nebo zlepsit JOSM)

Koukam ze vsechny lesy maji 141Mb dohromady zabalene, v soucasnosti ma
CR asi 7 Mb ... vcelku vyznamne ji to nafoukne, ale jinak bych to tam
nahral cele, z nejakemu prilisnemu zjednodusovani bych se neuchyloval
... kdyz uz nahrat, tak poradne. Zjednodusit si to muze treba az
renderer ....

To by ale asi muselo podporovat serverove api - stahnout z vyrezu data
v nejake vrstve nebo vyhovujici nejakemu filtru.

Martin