[Talk-cz] UHUL WFS import

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Středa Prosinec 5 07:23:11 UTC 2007

On Dec 5, 2007 3:02 AM, BH <singularita na gmail.com> wrote:
> No

> v zmapovane zastavbe to kvuli mnozstvi detailu asi tak dobre nepujde.
> Ono kilometr ctverecni v zastavbe muze mit stejne mnozstvi detailu
> jako 1000 km ctverecnich nekde v polich. Holt se bude muset pouzit
> mensi okno (nebo zlepsit JOSM)
>
> Koukam ze vsechny lesy maji 141Mb dohromady zabalene, v soucasnosti ma
> CR asi 7 Mb ... vcelku vyznamne ji to nafoukne, ale jinak bych to tam
> nahral cele, z nejakemu prilisnemu zjednodusovani bych se neuchyloval
> ... kdyz uz nahrat, tak poradne. Zjednodusit si to muze treba az
> [...]
Ja osobne bych upravoval editovaci nastroje, nez omezoval data v mape!
Pokud na to josm nestaci tak je chyba v nem a musi se opravit. Myslim,
ze by nebyl problem napriklad zahodit urcita data po stazeni, aby pri
editaci nezavazely a nezpomalovaly program. Ale to je spis diskuze do
josm-devel listu nebo na jejich bugzillu (trac nebo co to je).