[Talk-cz] UHUL WFS import

BH singularita na gmail.com
Středa Prosinec 5 12:38:37 UTC 2007

No tak ve chvili kdy nekdo nahraje o josm cely svet (rozbalene xml ma
tusim asi 35 GB) tak se to asi sesype na libovolnem existujicim
pocitaci.

JOSM zvlada, jen musi byt vyrez rozumne velky. Co jde udelat je
upravit JOSM aby zvladal vice dat najednou, ale nejaky limit tam bude
vzdycky a v huste mapovanych oblastech (mesta) bude koncentrace dat na
kilometr ctverecni obvykle vyssi, tudiz muzu editovat najednou mensi
kus.

Ono staci vybrat si maximalni vyrez kolem centra prahy co server posle
(0.25 stupne tusim, cela praha se tam nevejde, ale vetsina jo) a uz za
soucasneho stavu to v josm jede pomerne pomalu (holt mnozstvi ulic a
dalsich veci v mape je pomerne znacne.)

Rozhodne bych nezjednodusoval hranice polygonu, maximalne bych zvazil
slouceni navazujicich polygonu s ruznymi typy lesa (mt jen "les" by
mohlo vetsine lidi stacit, nevim jak moc lidi bude z toho co je v OSM
vyrabet treba orientacky mapy nebo mapy porostu :)
A rozhodne bych udelal optimalizaci (jako treba vyhazeni duplicitnich
nodes a tak ...)

Martin