[Talk-cz] Overovani dat, import UIR-ADR

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Červen 10 21:19:36 UTC 2007

Ahoj!

>	Rozhodne si nemyslim, ze podstatou OSM je geodeticka presnost
>vynasenych dat, ale zodpovedne a soustave vytvareni geodat v dostupne
>presnosti. Do zodpovednosti povazuji 2x track z GPS jedne trate, nebo
>jiny overovaci prostredek, trebas kontrola vynesene way nad ortofoto.
>	Podstata tkvi v tom, ze k jednotlivym mapovanym castem nejsou
>pridavana
>temer radna metadata o tom jak vznikla ci jakou potencialni presnost
>vykazuji, jakou metodiku uzivatel pouzival. Pokud budu mit podezreni o
>dokonalosti, nezbyva mi nez to cele projezdit a udelat cele
> [...]

Uznavam ze 2x gpstrack jedny trate by byl pekny, ale casto to bohuzel
neni realisticky. (Myslim, ze u trati to jeste neni tak hrozny --
trate jsou _velky_ objekty, u pesinek v lese je to o hodne horsi, a
kdyz jsou pesinky v lese huste, je v tom dost rychle dost velkej
maglazj). Jen by bylo dobry, aby se track objevil v mape uz po tom
_prvnim_ projeti -- pokud to vypada rozume, gpska nekecala a odpovida
to aspon landsatu.

Metadata by se hodila... co treba pridavat verified=1 po te co projedu
danou way podruhe a data rozumne odpovidaji? Kdyz to nekdo projede
podesaty, muze tam treba nastavit verified=10...

Ad import UIR-ADR -- jsem pro vsemi deseti, v Praze je toho dost
hotovyho (diky yahoo snimkum), ale jmena ulic chybi. Ale zatim jsem
neprisel na to _jak_ ta data vytahnout.

(PS: Prosim o cc).
								Pavel