[Talk-cz] Intro a par otazek

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Pondělí Říjen 29 20:58:53 UTC 2007

hanoj wrote:
> *** ja kdyz delam mapy obci (i mimo OSM), tak ulice, kde se bydli a jsou
> v obci delam jako residential (Dneska je ma starosta rozkopana, zitra je
> prolije penetrakem, popozitri zpevni. A zase rozkope.). Track jsou
> nezpevnene polni lesni, cesty, ktere lze vice ci mene projet nejakym
> vozidlem. Ve finale je to ale asi drobnost.

OK, cesty jsem predelal.

> *** stavajicich Dalnic a 1/2 trid ne. On ten import nema zmeny cca za
> posledni 4 roky v cislovani silnic, chybi mnoho prelozek, je
> generalizovany... spousta jinych much. Ale ma plne pokryti, to je jeho
> vyhoda a hlavni prinos.

Ehm, nerozumim odpovedi. Dal pises: "cokoliv nahradis lepsimy daty maz,
nebo upravuj.",ale tady "stavajicich Dalnic a 1/2 trid ne."
Mam je tedy upravit podle lepsich dat, i mazat zdroj (na danem useku)?

> *** myslim ze neni problem mapovat, tak jak to nejlepe jde. Ja to tak
> delam: Pouzivam standard, ze by osa komunikace OSM nemela byt ven z
> fyzickeho telesa silnice (nebo dvou protismerne projetych tracku - s mou
> GPS SIRF III to tak jde, jen v zastavene casti overuji UHUL:ortofoto.).
> Pokud by bylo potreba data zmensit, lze je jednoduse algoritmy
> generalizovat. Obdobne delam i zeleznice, vetsinou podle ortofota.

OK, to jsem si myslel.

> *** cokoliv nahradis lepsimy daty maz, nebo upravuj. K tomu
> pridavej/ubirej tag source, z ceho jsi vychazel, at napriste nekdo jiny
> vi co ma pred sebou. Ja vetsinou importovany data z HELP SERVISE rovnou
> mazu a vytvarim novou logiku prime useky, oblouky. Obvykle dosahnu vyssi
> presnosti s mensim poctem nodu.

> *** ano, neprojdou validatorem. stejne jako jednonodove way.

OK.

> *** Ono to neni hranice obce (ta je dana katastrem), ale hranice
> zastavene casti. Navigaci nepouzivam, nevim... Ale nebylo by to spatne,
> zni to zajimave. Pak by totiz ruzne silnice stejne tridy mely zcela jine
> hodnoty pro rychlostni transportni modely... O necem takovem zatim ale
> ve wiki Mapfeatures#Restriction neni zminka... nemylim-li se.

Ve wiki jsem uz hledal a nenasel, proto ten dotaz. Ono to u nas dava smysl
asi vic, nez v mnoha jinych zemich. Sice neznam cizi legislativu, ale napr.
v USA city limit znaci, ale nic moc neznamena, zatimco v Nemecku, co se tak
matne vzpominam, pokud clovek nejede po dalnici, tak koncem obce hned zacina
obec nova, tak to taky asi nema takovy vyznam....

Zatim jsem tam tech svych par city_limit tagu nechal, najit a smazat se daji..

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!