[Talk-cz] Lokalizace JOSM

Kubajz kubajz na kbx.cz
Středa Duben 23 10:28:16 UTC 2008

Ahoj,

alespon ja to pouzivam takto:

residential - vylozene ulice, kam se zajizdi vicemene pouze v pripade,
ze tam nekdo bydli nebo neni jina cesta a je to v zastavbe. Bezne se
tudy nejezdi a neni tudy vedena ani tranzitni doprava ani
autobusove/trolejbusove linky mestske hromadne dopravy.

tertiary - silnice tretich trid kdekoliv a sirsi silnice v mestech, kudy
treba jezdi autobusove linky mestske dopravy a je vhodne tudy vest
dopravu (viz treba
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.02176&lon=14.4327&zoom=16&layers=B0FT).
Mely by mit vyssi prioritu nez residential

service - prijezdy k pumpam, otocky autobusu, zasobovaci cesty, kde se
bezne nejezdi nebo nesmi jezdit

unclassified - silnice mimo mesta nespadajici pod klasifikaci RSD (ruzne
obecni a soukrome silnice atp.) .

footpath - pouzivam vsude tam, kde by se treba i dalo jet autem, ale
nesmi se tam - siroke chodniky s napojenim na silnice. Jasne to rika, ze
autem proste ne. Je to IMO lepsi nez napsat unclassified nebo service a
k tomu vyjmenovavat, co tam smi a co ne.