[Talk-cz] pokusny import lesu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Srpen 7 06:46:55 UTC 2008

Ahoj,

Petr Nejedly napsal(a):

> Vy jste teda rychlici. Jestlipak jste se na to po sobe aspon trochu podivali?

Pred importem jsem vyhazoval cesty z lesu a jine podobne artefakty, co
se mi nelibily. Potom odstranuji nektere prebytecne body. Prekvapilo me,
ze algoritmus generalizace za sebou zanechal treba tri body v rozmezi
20m na uplne rovne care...
> Ja tu svoji 015 (co byla na serveru na to tata) stale jeste ucesavam...
>
> Mel jsem tam nejake prekryvy se stavajicimi lesy a taky rusim "diry na silnici",

prekryvy se stavajicimi lesy jsou asi to nejhorsi. Vzhledem k nutnemu
vypnuti mappaintu je v tech carach dost bordel...
> coz je v JOSM docela pakarna*. Take se nabizi uzasna moznost domalovat ty silnice,
> co v databazi chybi, ale je na ne "tunel" v lese - takovou silnici podle ortofoto
> nenamalujete.

ja rusim akorat cesty v lese, pokud jsou v ramci jednoho lesa. Vic lesu
dohromady nespojuji, protoze to je fakt desna pakarna.

ja ne