[Talk-cz] pokusny import lesu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Čtvrtek Srpen 7 07:31:48 UTC 2008

> Pred importem jsem vyhazoval cesty z lesu a jine podobne artefakty, co
> se mi nelibily. Potom odstranuji nektere prebytecne body. Prekvapilo me,
> ze algoritmus generalizace za sebou zanechal treba tri body v rozmezi
> 20m na uplne rovne care...

No ten algoritmus ma svoje vyhody (non-intersection), ale i nevyhody. Tyto
body za sebou vznikaji tim, ze se nekde zacne (v kazdem polygonu jsou dva
bodiky tesne u sebe) a zbytek se dela viditelnosti. Hranice viditelnosti se
nesmi menit a je pevna. Potom zustavaji body, ktere by klasickej DP vyhodil.
Ale myslim, ze za ty non-intersect to stalo. Diry bohuzel vycouhnout muzou,
protoze se delaji zvlast.