[Talk-cz] sdileni nodu

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Srpen 21 12:23:46 UTC 2008

Zkusim to shrnout k cemu a proc:
1) validator s tim problem nema, jen upozornuje. Puvodne ta hlaska
znela jinak, ale vzdy to byl nejnizsi stupen z Error/Warning/Info.

2) Topologie vyznam samozrejme ma, renderery s ni nemaji problem, neni
to s nicim v rozporu, diskuze uz tu jednou byla jako priklad uziti:
a) linie X linie: hranice statu, reka (luzni les na rece Morave blizko
hranic AU,SK,CZ)
b) linie X plocha: hraz vodniho dila, vodni plocha (Brnenska prehrada)

Jako ze s praktickym uzitim je var 2b ridka, nevyuzivani 2a vypada
hodne nepekne. Nechapu to jako _tvrde_ zavazne pravidlo, ale jako
moznost vhodneho vyuziti.

Prekladem ceske Wiki neni anglicke Editing_Standards_and_Conventions
proto, ze tato stranka je out of date. Ja nemam prilis energie ji
znovu vytvaret.

ha
hanoj