[Talk-cz] Import lesu -- nezjednodusili jsme to trochu moc?

Petr Nejedly Petr.Nejedly na Sun.COM
Pátek Srpen 22 08:10:10 UTC 2008

BH napsal(a):
> Aha ... tak kdyz jsem mrknul na unglueplugin.jar tak jsem tam nasel tohle:
>
> -- citace --
>
> I have taken my business elsewhere as I was told on the mailing lists.
> Goodbye and be miserable.

Hmm, nemyslim si, ze zrovna na Henryho byl nekdo osklivy. Uz vubec ne ve spojeni
s unglue pluginem. Teda pokud si nevzal osobne muj prepis proti josm-ng API (vyrazne
jednodussi kod, ale to je probem josm, ne ungluepluginu...

http://shell.sh.cvut.cz/~nenik/unglueplugin.jar

--
Petr "Nenik" Nejedly, NetBeans/Sun Microsystems, http://www.netbeans.org
355/113 -- Not the famous irrational number PI, but an incredible simulation!