[Talk-cz] Číslování domů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Srpen 27 13:59:52 UTC 2008

On Wed, 27 Aug 2008 10:31:18 +0200, Martin Vidner <martin.osm na vidner.net>
wrote:

> [...]
> cervene na bilem a druha bile na cervenem a uz zas nevim ktera je
> ktera.
>
> Podle Wikipedie to vypada, ze popisna cisla jsou ceskoslovenska
> zvlastnost, ani v dnesnim Rakousku je zda se nemaji:
> http://en.wikipedia.org/wiki/House_numbering#Europe
> Ale ten pojem je znamy: http://de.wikipedia.org/wiki/Konskriptionsnummer
>
> addr:conscription_num? Na Wikipedii je termin "descriptive" coz mi
> pripada jako otrocky preklad z cestiny. Nemate nekdo prekladovy glosar
> z katastru?
> Stejne to budou jenom mrtva data, dokud to nebude pouzivat nejaky

Jednoznačně máte pravdu. "addr:red" jsem si vymyslel, protože jsem nic
zavedeného nenašel, a protože to pro ta moje data nebyl problém v budoucnu
za 5 minut předělat. Mě osobně příliž na názvu toho klíč nezáleží,
důležité je, abychom se dohodli se světem.