[Talk-cz] Číslování domů

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Středa Srpen 27 14:07:33 UTC 2008

> To má ale jeden zásadní problém. Pokud někdo implementuje do OSM hledání
> adres ve stylu "Milady horákové 1234", tak by to pro Česko nefungovalo.
> Jsem proti.
>

> --
> Petr Dlouhý

Ale pokud bude to 1234 číslo popisné (nebo orientační? co vlastně
chcete do housenumber cpát?), tak to fungovat stejně nebude.
A já teda obvykle když hledám nějako adresu, tak ji zadám do
vyhledávače tak jak je napsaná u daného kontaktu a to je obvykle ve
tvaru "Ulice 1234/12", takže pro můj jůzkejz to fungovat bude :-)

=TT=