[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

Kubajz kubajz na kbx.cz
Sobota Únor 2 21:45:56 UTC 2008

Vzhledem k tomu, ze je to jen pokusny skript, tak to ma treba ten neduh,
ze kdyz to spusti dva lide najednou tak to nefunguje (exportuje to do
souboru image.png a ten to pak posle klientovi - tedy je zde videt
krasne poruseni reentrance...) :)