[Talk-cz] import UIR-ZSJ a pouzitelnost UIR-ADR (dlouhe)

BH singularita na gmail.com
Sobota Únor 2 22:35:05 UTC 2008

Zda se mi to v JOSM takovy splacly. Obavam se ze narozdil od JOSM
ktery neresi ruznou velikost delkoveho stupne po zemekouli (a tak je
treba CR zobrazena "tak nejak protahle"...) obrazek ktery to vraci se
zda se tohle "resi" - stred sedi, ale obrazek je prilis uzky na to co
obsahuje.

Ze by to proto nesedelo?

Martin