[Talk-cz] pokusny import lesu

Michal Kovar megabordel na seznam.cz
Pondělí Červenec 14 08:57:57 UTC 2008

Na traceovani bitmap je spousta kvalitniho softu - bohuzel jsem neprisel
na to, jak nacpat EPS nebo DXF do OSM. A pritom by to byla tak jednoducha,
pekna a cista prace. Editacni funkce a moznosti JOSM jsou v porovnani s
profi grafickym softem hrozne primitivni. Kdybych nebyl grafik, asi by me
to netrapilo, ale protoze jsem, tak jsem tim desne frustrovanej :)