[Talk-cz] pokusny import lesu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Červenec 14 11:35:48 UTC 2008

Ahoj,

kolda na web2net.cz napsal(a):
> S tim naprosto souhlasim. Sjednocene typy a zjednodusit na napr. 15m chybu
> v Douglas-Pluckeru.

diky za podporu :)
> Daji se tedy pouzit ty xml data od Vas? Jestli ne tak se musi rozpoznat
> nejaka bitmapa z wms serveru uhulu? Pochopil jsem to tak, ze ten vektor
> jiz na UHUL neni.

ta data, co jsem tehdy vytahl z WFS nemuseji byt korektni a trpi
spoustou neduhu (napr. duplicity bodu aj.), takze neni dobre z nich
vychazet. Na webu jsem je pro jistotu jiz znepristupnil. Uhul ma nejaky
problem v nastaveni WFS serveru, takze vktorova data jiz nelze stahnout.
Nicmene stale lze stahnout bitmapy pres WMS v pozadovanem rozliseni.
> Na vektorizaci jsem pouzival potrace na buildup area. Zkousel jsem

na potrace jsem narazil dnes asi pred hodinou. Zkusim, co to provede na
obrazku z UHUL WMS. Da se mu zabranit v tom, aby vytvarel krivky a misto
toho to udelal z usecek (hranate)?
> vytvorit bitmapu o nejakem rozliseni s tim, ze se na kazdou adresu udelal
> pixel, blur a vzal pixely s hodnotou vyssi nez neco. Vysledek se prohnal
> potrace a vzniknul vektor. Bohuzel vysledek se mi nelibil tolik jako rucni
> vyber, takze jsem od toho nakonec upustil. Hezci bylo vytvorit kolem
> adresy sestiuhelnik o nejake plose a polygony vektorove zmergovat a
> simplifikovat pro vyhlazeni zoubku. Pouzival jsem algoritmy popsane v
> predchozim mejlu. S pouzitim dat z CSU vznikla pekna mapka. Bohuzel asi
> nejde pouzit kvuli licenci. Ale z UIR by take mozna neco pekneho
> [...]
bitmapa