[Talk-cz] pokusny import lesu

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Červenec 14 12:22:16 UTC 2008

Ahoj,

kolda na web2net.cz napsal(a):
> No dobra muzeme bitmapu. Ono obecne duplicity nevadi, to odstrani
> mergovani a simplifikace, ale chybejici data by mohl byt problem. Jen mi
> prijde skoda tahat takovou spoustu dat (bitmapy nejsou zrovna
> nejuspornejsi).
PNG ma mene nez rozbalene XML, ktere leze z WFS, tudiz nemohu souhlasit...
>  Opravdu jsou ty data tak strasne nepouzitelny? Nezna nekdo

Ano jsou. Zrovna jsem se dival na cast Krcskeho lesa, kterou importoval
Pavel a krome toho, ze lezi v Polabi ma prazvlastni tvar. Se starym WFS
byl ten problem, ze daval data pouze v JTSK a musely se prevadet do
wgs84, coz pridavalo dalsi stupen mozne chyby, protoze Krovak nebyl v
libproj zrovna spolehlive implementovan - lisil se verzi od verze.
> nekoho v UHULu, aby se  zeptal jak se dostat na ten WFS? Vektor je
> vektor... Bitmapa nam pridava krok 0, zbytek je stejny.

Rekl bych ze naopak. Parsovani a tahani nekomprimovaneho XML, prevod do
jineho typu souradnic, mergovani je prace navic. Podle meho nazoru ta
bitmapa spoustu veci resi elegantnim zpusobem (mergovani, prevod
souradnic a prvotni simplifikaci). Navic pro praci se bitmapa snadno
vizualizuje, na XML je potreba osmarender, ktery je dost pomaly.