[Talk-cz] pokusny import lesu

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Pondělí Červenec 14 12:11:18 UTC 2008

No dobra muzeme bitmapu. Ono obecne duplicity nevadi, to odstrani
mergovani a simplifikace, ale chybejici data by mohl byt problem. Jen mi
prijde skoda tahat takovou spoustu dat (bitmapy nejsou zrovna
nejuspornejsi). Opravdu jsou ty data tak strasne nepouzitelny? Nezna nekdo
nekoho v UHULu, aby se  zeptal jak se dostat na ten WFS? Vektor je
vektor... Bitmapa nam pridava krok 0, zbytek je stejny.