[Talk-cz] pokusny import lesu

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Červenec 14 17:53:51 UTC 2008

Ahoj,

Kubajz napsal(a):
> ja jsem se do toho pustil, tak mi pockej do konce tydne a predam kdyztak
> vse, co jsem do te doby vytvoril. V sobotu odjizdim na dovolenou, takze
> pak 14 dni na tom nebudu moci delat ani nahodou.

Super! Jasne pockam urcite, prace je dost i jinde. Akorat to nejak pak
posli do konference at se na tom da pokracovat.

> stahuji z WMS po kroku 0.1 stupne v rozliseni 2000x2000 bodu. To dava
> prijatelnou presnost a neni to prehnane.

Pokud dobre pocitam tak to rozliseni vychazi priblizne na tech 5m na
pixel, takze ok.

> ale ten vraci krivky. Co s tim dal? Ja bych se klonil k variante bez
> potrace, pokud neexistuje moznost prehodit ho do rezimu rovnych car.
> Pokud bychom totiz vzali pouze body a ignorovali ridici body/tecny, tak
> bychom se dopustili velmi hrube chyby.

Ja mam zkusenosti s potrace. Je bezproblemovej. Pouzivam binding do
pythona, takze se s nim pracuje velmi pohodlne. Krivky se daji bud
vypnout nebo je proste zpracovat, to neni problem, protoze simplifikace
je vyrusi... Jestli existuje neco lepsiho (lakewalker neznam), tak se
holt pouzije neco lepsiho... Pohodlnejsi ale bude zprocesovat to cele
jako jedinou obrovskou bitmapu, coz potrace zvladne. Diry samorzejmne
umi take.

Toto muze byt potreba, protoze vektorizator muze vytvaret malicke
polygony jako artefakty
> tech IMO moc neni, ale muze se to udelat.

> z principu nemaji

Jak uz jsem psal. Vadne polygony vznikaji pri generalizaci. Nastava to
malokdy, ale nastava. Napr. generalizovat dobre vltavu v praze pro velka
meritka je opravdu orisek, jak je videt na nekterych navigacich.

> celkem dobrej napad, na to jsem zatim nepomyslel

Bud se neco napise nebo se da pouzit CGAL. Ten to nejak ma. Reseni na
miru bude mozna lepsi...

Zbytek OK. Kdyz budes chtit s necim pomoct, jsem k dispozici.