[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Úterý Červenec 15 18:28:58 UTC 2008

Chápu dobře, že vám jde o PostScript ?

Teoreticky to jistě jde, ale že by se tím někdo zabýval?

Lepší by bylo SVG - to lze jako správný XML konvertovat celkem snadno.

Aniž bych Vás chtěl z něčeho podezřívat, tak si neodpustím, že to
zavání nelegální činností: něco naskenovat (pokud nejste majitelem
práv) a převézt do JOSM by mohlo zadělat na prohlémy. Stejný problém
je s daty z WMS.