[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

Michal Kovar megabordel na seznam.cz
Úterý Červenec 15 18:36:16 UTC 2008

Chapu, ze to muze znit vselijak, ale opravdu mi nejde o scanovani nejakych
map a jejich naslednu upload na OSM. Jde mi o to, ze se mi v JOSM proste
blbe pracuje, jeho workflow je desnej a i kdyz bych mel chut upravit
nejake uzemi, tak me to za chvili prestane bavit, protoze delam porad
dokola hromadu nesmyslnych operaci. Proto mi jde o to, jak pracovat v
softu, ktery ovladam a ve kterem ma smysl pracovat, a vysledek pak
uploadovat. Koneckoncu se tu nekdo bavil o importu lesu a tam se primo
resila konverze mono bitmapy pres potrace a nasledny upload. Tot cele.

Diky
M.Kovar