[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Středa Červenec 16 04:59:11 UTC 2008

Lidi, co dělají s GIS říkají to samý: Nejsem ajťák, jenom dělám s GIS.
Právě proto, že to je pro normální lidi by se to mělo překážet co
nejmíň. JOSM podle mě práci neusnadňuje, ale překáží (i když se to
trochu lepší). Nefungují základní věci, některé popsal Michal +
některé další.

Nevím, čím se vývojáři OSM zabývají, ale dokud nebude existovat
použitelný nástroj pro tvorbu a editaci dat, budou data přibývat
celkem pomalu. Já na příklad, než abych spustil JOSM, to si radši jdu
něco přečíst.

Jak je to s JOSM-ng ? Kdy to bude JOSM a kde se to dá stáhnout?

Dík

Jáchym