[Talk-cz] Kniha o GPS/Mapování

kolda na web2net.cz kolda na web2net.cz
Středa Červenec 16 06:38:53 UTC 2008

Potrace byl muj napad, ale to napad sity na miru prevodu lesu do vektoru.
Binding pythonu co pouzivam vraci primo seznamy souradnic a der, ktere
rovnou zapisuji ve formatu co clovek potrebuje (dva for cykly). Prevod z
EPS jsem tudiz nikdy neresil, protoze je to zbytecna prace.

Neprijde mi take vhodne nakreslit bitmapu, kterou potrace prevede do
vektoru. To uz je trosku pres koleno...

Ja osobne jsem JOSM prekousnul. Zajimave je, ze napr potlach mi prijde
mnohem pohodlnejsi. Radeji, ale vkladam praci do sveho projektu a doufam,
ze autori neco vylepsi. To by clovek nedelal nic jineho nez se zahrabal v
50 projektech, kde by se snazil neco vylepsit...

Jinak v josmu nejake preddefinovane featurky jsou (nepouzivam to, ale
nekde v menu jsem to videl). Asi pridat par tlacitek problem neni. Nikdo
se k tomu holt jeste neodhodlal. Spise to chce analyzu toho co by bylo
dobre, nakreslit layouty, ovladani, popsat akce a dat do konference k
diskuzi. Ze zacatku dat funkcnost jen zakladni (tu co je ted, ale
intuitivnejsi?) a neprehanet s nejakejma bezierama apod. Je ovsem potreba
myslet do budoucna na pridani dalsi funkcnosti bez ovlivneni te co uz bude
napsana. Kdyz to bude velmi podobne aktualnimu stavu, bude to viditelne
pouzitelnejsi, myslim, ze autori nebo kdokoliv jiny navrh pouzije.

Vetsinou, ale nastane problem s tim, ze puvodni autor ma jiny nazor a
ostani nemaji elan/cas neco menit :-)