[Talk-cz] Číslování domů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Úterý Červenec 22 07:16:49 UTC 2008

Ahoj,

chtěl jsem se pustit do číslování domů (zatím jsem udělal pokusně dva
bloky, v osmarenderu jsou čísla vidět) v okolí mého bydliště - Hanspaulky
<http://openstreetmap.org/?lat=50.104625&lon=14.377757&zoom=18&layers=B00FTF>.
Používám parametry popsané na
<http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Proposed_features/House_numbers/Karlsruhe_Schema>.
Mám ale dva dotazy:
1) S jakým parametrem mám dávat červená čísla? Zatím jsem dával addr:red,
s tím, že v JOSMu jde název parametru změnit v hromadném výběru.
2) Chtěl bych čísla opisovat z UIR-ADR, ale tam jsou čísla rohových domů
uvedena vždy pro obě ulice - předpokládám ale, že adresu toho domu udává
vždy jen to číslo, kde je hlavní vchod. Dá se tedy nějak zjistit, kde ten
hlavní vchod je, nebo to mám prostě objet a kouknout se kde ten hlavní
vchod je (nemám problém to obejít, spíš se mi to nechce dělat zbytečně,
jestli to jde z nějakého licenčně přístupného zdroje vyčíst)?

--
Petr Dlouhý